از سوی دیگر بسیاری از کسانی که ایده خود را دارند اما نمی توانند سرمایه لازم را کسب کنند می توانند مثلا از کاریابی تهران یا کاریابی بین الملل استفاده کنند تا به کانال ارتباطی با سرمایه گذار که می تواند در نقش کارفرما باشد متصل شود و بتواند ایده خلاقانه خود را به استارتاپ موفق تبدیل کند.

در این مورد، معمولا بعضی از کارفرماها هم هستند که به دنبال ایده های جذاب و خلاقانه و جدید هستند. ایده هایی که بتوانند با استفاده از آنها سرمایه گذاری لازم را کرده و سود مورد نظر خود را داشته باشند.
سایت کاریابی یا مراکز مختلفی که با عنوان کاریابی تهران درحال ارائه خدمات هستند می توانند در زنجیره ارتباطی این دو گروه، نقش معرف و واسط را ایفا کنند.

 

افراد علاقه مند به همکاری در استارتاپ در نقش متقاضی شغل

از طرفی بسیاری از افراد هم علاقه مندند به عنوان تیم همکار با استارتاپ همکاری کنند و مشارکت داشته باشند.
این افراد می توانند به صورت دورکاری، فریلنسری و یا استخدام همکاری داشته باشند. سایت کاربری مانند جابینجا یا مراکز کاریابی تهران یا کاریابی بین الملل می تواند این افراد را به هدف خود یعنی یافتن کسانی که ایده های خلاقانه برای ایجاد کسب و کار نوپا دارند کمک کنند.

جست و جو شغل

دادن ایده به افراد برای راه اندازی استارتاپ

جالب است که بدانید می توان با مطالعه آگهی هایی که در سایت کاریابی به اشتراک گذاشته می شود و یا بررسی فرم های درخواست شغل یا درخواست همکاری در مراکزی مانند کاریابی تهران یا کاریابی بین الملل نیازهای بازار کار را شناسایی کرد و برای آنها به دنبال راه حل های بهتر و موثرتر و اثربخش تر گشت و ممکن است همین باعث خطور ایده های جدید استارتاپ به ذهن فرد شود.
به گونه ای که فرد با مطالعه و تحقیق و بررسی این آگهی ها، از نیازهای کارفرماها آگاه شده و سعی کند به یک نوآوری و خلاقیت در این رابطه دست زده و همین نقطه ابتدایی برای یک ایده فوق العاده در راه اندازی و ایجاد یک استارتاپ جدید باشد.

منبع"

https://peidaiesh.com/startup/%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c/