در این مقاله دیدیم که چرا کار در یک استارتاپ می تواند جذاب و هیجان انگیز باشد. استارتاپ ها بر پایه خلاقیت و نوآوری ایجاد می شوند و این امر باعث پیشرفت سریع آن هاست. کا در فضایی متفاوت و پویا در کنار تیمی خلاق واقعا می تواند شگفت انگیز باشد. در چنین محیط هایی همیشه چالش های جدیدی در کار ایجاد می شوند که غلبه بر آن ها بسیار شیرین و دلپذیر است.

استارتاپ جایی است که توسعه دهنگان در آن به استفاده از خلاقیتشان تشویق می شوند و حس مسئولیت پذیری و کار تیمی در آن ها پرورش می یابد. در چنین محیطی افراد مصمم سریع تر رشد می کنند و این امر سبب ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر می گردد.

 طبق بررسی های پیدایش محیط استارتاپ ها به گونه ایست که شما را از کار خسته نمی کند. حتی چالش هایی که در مسیر کاریتان با آنها برخورد می کنید نیز برایتان جالب و شیرین است و در واقع هیجان انگیز ترین بخش کار در استارتاپ ها، ارائه راه حل برای چالش هایی است که تا پیش از این حل نشده باقی مانده بودند! کار کردن در چنین محیطی قدرت ریسک پذیری و ایده پردازی شما را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

کار در استارتاپ دید و تفکر شما را در مورد فضای کسب و کار تغییر می دهد و افق های تازه ای را برای شما نمایان می سازد. محیط دوستانه و صمیمی، سبب می شود که کار کردن به یکی از لذت بخش ترین فعالیت های شما در طول شبانه روز بدل شود. اغراق نیست اگر بگوییم آینده دنیای کسب و کار در دست استارتاپ هاست.

 

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be/