x تبلیغات
همه چیز در مورد استارتاپ ها

۳ روش برای تقویت ایده پردازی

 ۱. شرکت در جمع هایی که باعث می شود به فکر فرو بروید و باعث افزایش خلاقیت شما می شود.

۲. استفاده از تکنیک های تمرکز و پرورش خلاقیت

۳. مطالعه کردن ساده ترین روش برای پرورش ایده پردازی است که باعث باز شدن ذهن می شود.

ایده های خلاقانه استارتاپی

سوالات متدوال درمورد ایده های استارتاپی

 

۱. ایده ای دارم، اما میترسم به کسی بگوییم و یا از کسی  مشورت بگیرم. اگر ایده ام را بدزدند چه کنم؟

– در پاسخ باید گقت اینکه شما چه ایده ای دارید مهم نیست. مهم ترین چیز نحوه اجرا و تجاری کردن ایده است. فراموش نکنید هیچ کس نمی تواند مانند صاحب ایده، ایده ای را اجرا کند.

 

۲. برای اینکه ایده ام را اجرا کنم، نیازمند تیم هستم. از کجا می توانم تیم پیدا کنم؟

بهترین مکان برای یافتن افرادی در این حوزه، حضور در سمینار ها، رویداد های کارآفرینی و… است. در این مکان ها شما می توانید افرادی را پیدا کنید که دغدغه های مشابه با شما دارند و از آن ها مشورت بگیرید. همچنین می توانید به شتابدهنده مانند پیدایش نیز مراجعه کنید.

 منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%db%8c%da%a9-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%af-%d8%9f/

خلاقیت، عاملی برای موفقیت ایده

 با کمی تحقیق متوجه می شوید که همه ایده ها به مرحله اجرا نمی رسند و  حتی بسیاری از آن ها فراموش و ناپدید شدند. چه دلیلی باعث می شود که برخی ایده ها تجاری می شوند و برخی از آن ها نمی شوند؟

عوامل زیادی می تواند در موفقیت یک ایده و تجاری شدن آن موثر باشد، اما مهم ترین آن ها خلاقانه بودن است. ایده های خلاقانه اولویت بیشتری نسبت به سایر ایده ها دارند زیرا جدید و نو هستند و اگر هوشمندانه نیز باشند احتمال تجاری شدن آن ها زیاد است.

 

 

تجاری سازی ایده چیست؟

تجاری سازی ایده ها مختص ایده هایی است که در عین خلاقانه بودن، کاربردی نیز باشند. یعنی یک ایده نو و جدید که می تواند نیازی از جامعه را رفع کند و تبدیل به یک کسب و کار تجاری شود و راهی را برای خود در اقتصاد باز کند. در واقع هر ایده ای نمی تواند تجاری شود بلکه باید ویژگی هایی را دارا باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

 

سه گام اساسی برای اجرای متن موفقیت یک ایده

 

۱-فکرکردن

متن موفقیت یک ایده موفق با فکر کردن آغاز می شود. اغلب مردم با اولین افسانه ای که در رابطه با یک ایده موفق دارند شروع به فعالیت می کنند. در حالی که ایده های در حال رشد به استراتژی های مناسب نیاز دارند تا کاملا موفق بشوند.

برای این کار می توانید یک جلسه منظم روزانه، هفتگی یا حتی ماهیانه برای بسط دادن ایده های خود با افراد یا شرکت های حمایت کننده از ایده، ایجاد کنید، و پیرامون اینکه چه فرصت هایی یا ایده هایی برای اجرای و تصمیم گیری بهتر در مورد چگونگی اجرای آنها انجام می دهید، تصمیم گیری می کنید. سپس این فرضیات را آزمایش کنید و اعتبار دهید.

 

۲-برنامه ریزی

پس از تعیین ایده موفق نهایی، طرح خود را برای حمله آماده کنید و با تیم خود در مورد این ایده های بزرگ یا استراتژی های رشد صحبت کنید. و دقیقا مشخص کنید که چه کسی چه کاری را، چه زمانی و با چه منابع انجام می دهد؟
برای بهترین استفاده از منابع خود در متن موفقیت، چرخه های ۱۳ هفته ای را برنامه ریزی کنید، به طوری که هر کس بر روی آنچه که در این سه ماهه نیاز دارند کاملا آگاه باشد. در پایان این سه ماه (که عموما دوره پیش شتابدهی توسط شتابدهنده ها نام گذاری می شود)، آنچه که به عنوان یک تیم لازم دارید را یاد می گیرید و به پیشرفت خواهید رسید.

منبع: شتابدهنده پیدایش

https://peidaiesh.com/startup/%db%8c%da%a9-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%af-%d8%9f/

چندگام برای راه اندازی کسب و کار جدید یا استارتاپ

 

راه اندازی کسب و کار چگونه است؟

با راه اندازی کسب و کار جدید یا استارتاپ ، می توانید محصول یا خدمات خود را به فروش برسانید. همچنین میتوانید افراد را از وجود آن مطلع سازید و به مشتریان خود تبدیل کنید. بنابراین در راه اندازی کسب و کار استارتاپی جدید و تازه تاسیس باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید در این امر موفق شوید. در ادامه مقاله گام هایی که برای راه اندازی استارت آپ ضروری هستند مورد بررسی می دهیم.

 

گام های ضروری راه اندازی استارتاپ

 

گام ۱

یکی از نخسین و ضروری ترین گام های راه اندازی استارتاپ ها، بررسی تجاری بودن ایده و اعتبار سنجی آن است. استارتاپ ها بر پایه یک ایده خلاقانه، نوآورانه، تکرارپذیر و مقیاس پذیر راه اندازی می شوند. بنابراین این مرحله که نخسین مرجله راه اندازی یک استارتاپ است، بسیار مهم است و مسیر موفقیت یک استارتاپ را تعیین می کند.

 

گام ۲

ایجاد و راه اندازی کسب و کار یا استارتاپ به تنهایی کافی نیست، بلکه باید برنامه ریزی دقیقی هم داشته باشید. چرا که در بازار رقابتی امروز، کسب و کارها تلاشهای تبلیغاتی خود را پیش از شروع فروش محصولات آغاز می کنند.

 

گام ۳

محصول یا خدمت شما باید کمبود و نیاز موجود در بازار را پر کند. قبل از اینکه یک محصول یا خدمت را برای فروش در وب سایت یا فروشگاه خرده فروشی خود قرار دهید، باید نسخه هایی آزمایشی آن را برای ارزیابی به افراد و یا دوستان مورد اعتماد خود ارسال کنید. هدف از این کار این است که بتوانید بازخورد ها و نظرات افراد و گروه هایی که به آنها محصولات را ارسال کرده اید را جمع آوری کنید و استارتاپ خود را بسنجید.

 

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%da%86%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%db%8c%d8%a7/

 

درآمد اینترنتی برای استارتاپ چه جایگاهی دارد؟

 

در این مقاله پیدایش به این می پردازیم که چطور می توان درآمد های اینترنتی بدون سرمایه داشت. استارتاپ ها می توانند از این طریق کسب درآمد داشته باشند. این نوع درآمد از طریق کسب و کار اینترنتی ممکن می شود. بنابراین سعی می کنیم راجع به کسب و کار اینترنتی و این که چگونه می تواند درآمد اینترنتی بدون سرمایه داشت بیشتر بحث کنیم.

 

درآمد اینترنتی چگونه؟

درآمد اینترنتی امروزه با رواج استفاده از اینترنت برای کسانی که با روش های کسب درآمد اینترنتی آشنا هستند ممکن شده است. فقط باید کمی وقت بگذارید و راجع به کسب درآمد های اینترنتی مطالعه و تحقیق کنید.
استارتاپ ها به نیت کسب درآمد راه اندازی و توسعه می یابند. ممکن است استارت آپ از یک ایده کوچک شروع شود با یک تیم دو نفره یا بیشتر. حتی ممکن است صاحب استارتاپ فقط یک فرد باشد. وی با ایده ای که فکر می کند می تواند نیاز بخشی از بازار را مرتفع سازد، سعی می کند با پرورش آن ایده و تبدیل آن به عمل، کسب درآمد داشته باشد.
از آنجایی که بسیاری از استارتاپ ها امروزه کارشان را بر بستر اینترنت شروع می کنند، درآمد های اینترنتی می توانند یا اولین و شاید تنها درآمد آنها از کسب و کارشان باشند. به گونه ای که استارت آپ آنها یک کسب و کار اینترنتی قلمداد شود.

به برخی از این درآمدهای اینترنتی در اینجا اشاره می شود. مخصوصا درآمد اینترنتی بدون سرمایه مدنظر هستند.

 

 

کسب درآمد اینترنتی در استارتاپ ها

درآمد های اینترنتی، برای برخی از استارت آپ ها تنها و شاید یکی از منابع درآمدی باشند. از آنجایی که معمولا استارت آپ هایی که این روزها در بازار شروع به کار کرده اند، سعی می کنند از امکاناتی که اینترنت در اختیار آنها قرار داده است به نحو مطلوبی استفاده نمایند فعالیت خود را در بسترهای اینترنتی نیز گسترش داده اند.
استارتاپ ها یا به عنوان کسب و کار اینترنتی صرف این روزها ظهور پیدا کرده اند و یا به کسب درآمد های اینترنتی به عنوان یکی از روش های کسب درآمد نگاه می کنند. در هر دو صورت روش های کسب درآمد های اینترنتی متنوع است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود.
نقشی که کسب درآمد های اینترنتی می تواند برای استارت اپ ایفا کند، می تواند مشکلات مالی استارت آپ را حل کند و یا ممکن است آنقدر استارتاپ بر کسب و کار اینترنتی متمرکز شده باشد که تنها محل درآمد استارتاپ از درآمد های اینترنتی اش باشد.

 

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/

استارت آپ موفق ایرانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 سالانه تعداد زیادی استارتاپ در ایران شکل می گیرد و همه آن ها به امید رسیدن به موفقیت با سرعت شروع به راه اندازی شرکت می کنند. در صورتی که باید بدانیم همه استارت آپ های ایرانی که شکل می گیرند، موفق نمی شوند. این مسیر پر ریسک است و این نوع کسب و کار ها برای دوام آوردن و موفق شدن در این مسیر باید در برابر چالش هایی که پیش رو دارد، به خوبی عمل کند. به همین سبب در اینجا بیان می کنیم که یک استارت آپ موفق ایرانی چه ویژگی هایی را باید داشته باشد.

 

۱. قابلیت خلق ایده های نو با توجه به نیاز جامعه

استارت آپ های موفق ایرانی مدام به دنبال خلق ایده های جدیدی هستند که بتوانند نیاز اکثر افراد را برطرف کنند و از همین طریق محبوبیت به دست بیاورند و رشد کنند. شکست اکثر این نوع کسب و کار های نو، به این دلیل است که ایده هایی را پیاده سازی کرده اند که مورد نیاز و توجه جامعه نبوده است و استقبال نشدند.

 

۲. داشتن توانایی ریسک پذیری

همانطور که گفتیم، مسیر رشد یک startup پر از ریسک است. احتمال خطر سقوط در هر مرحله آن وجود دارد چون این کمپانی ها بر اساس یک ایده جدید و نو راه اندازی می شود پس مسیر آن هم جدید خواهد بود. مثلا ممکن است با مشکلات مالی همراه شود یا با استقبال جامعه هدف همراه نشود و… داشتن توانایی ریسک پذیری از قابلیت های یک استارت آپ موفق برای مواجهه با موانع غیر منتظره خواهد بود.

 

۳. داشتن تیم ها و اعضایی که دنبال کننده یک ایده باشند

برای داشتن یک استارتاپ موفق باید تمام افراد در آن همراه و یک سو با رهبر آن باشند، تا باعث تعامل و همکاری بیشتر شود.

 

۴. داشتن رهبر و بنیان گذاری که چشم انداز قوی داشته باشد

یک استارت آپ موفق ایرانی نیازمند رهبری است که دنبال ایده ها و راهکار هایی باشد که تا به امروز اجرا نشده اند و توانایی فکر کردن و الهام بخشیدن به تیم هایش را داشته باشد و فقط به توانایی های خود بسنده نکند.

 

منبع: شتابدهنده پیدایش

https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a2%d9%be-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/

سه گام اساسی برای اجرای متن موفقیت یک ایده

 

۱-فکرکردن

متن موفقیت یک ایده موفق با فکر کردن آغاز می شود. اغلب مردم با اولین افسانه ای که در رابطه با یک ایده موفق دارند شروع به فعالیت می کنند. در حالی که ایده های در حال رشد به استراتژی های مناسب نیاز دارند تا کاملا موفق بشوند.

برای این کار می توانید یک جلسه منظم روزانه، هفتگی یا حتی ماهیانه برای بسط دادن ایده های خود با افراد یا شرکت های حمایت کننده از ایده، ایجاد کنید، و پیرامون اینکه چه فرصت هایی یا ایده هایی برای اجرای و تصمیم گیری بهتر در مورد چگونگی اجرای آنها انجام می دهید، تصمیم گیری می کنید. سپس این فرضیات را آزمایش کنید و اعتبار دهید.

 

۲-برنامه ریزی

پس از تعیین ایده موفق نهایی، طرح خود را برای حمله آماده کنید و با تیم خود در مورد این ایده های بزرگ یا استراتژی های رشد صحبت کنید. و دقیقا مشخص کنید که چه کسی چه کاری را، چه زمانی و با چه منابع انجام می دهد؟
برای بهترین استفاده از منابع خود در متن موفقیت، چرخه های ۱۳ هفته ای را برنامه ریزی کنید، به طوری که هر کس بر روی آنچه که در این سه ماهه نیاز دارند کاملا آگاه باشد. در پایان این سه ماه (که عموما دوره پیش شتابدهی توسط شتابدهنده ها نام گذاری می شود)، آنچه که به عنوان یک تیم لازم دارید را یاد می گیرید و به پیشرفت خواهید رسید.

 

۳-انجام دادن

در واقع تا به این مرحله شما هیچ کاری انجام نداده اید و عکس موفقیت. در مرحله سوم همواره باید سعی کنید در بهترین حالت خود باشید؛ و در شروع هفته باید اطمینان حاصل کنید که تیم شما می داند چه اولویت ها برای انجام کارها دارد. هر هفته در نظر بگیرید که چگونه در حال انجام امور سه ماهه آینده شرکت هستید و اگر در مسیر دستیابی به اهداف خود نیستید یعنی عکس موفقیت حرکت می کنید، سریع تر قرار بگیرید.

جلسات هفتگی را برای به اشتراک گذاشتن ایده ها با تیم خود ادامه دهید تا دقیقا در مسیر آن ایده موفق حرکت کنید. این جلسات علاوه براینکه باعث می شوند تا با تیم خود به طور منظم کار کنید، به شما کمک می کند که میزان پیشرفت تیم خود را اندازه گیری کنید. بدیهی است در دوره شتابدهی، شتابدهنده ها و مربی های معرفی شده توسط آن ها می توانند بیشترین کمک را به شما بنمایند.

 منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%db%8c%da%a9-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%af-%d8%9f/

روش های رسیدن ایده جالب به استارت آپ

 در این جا به چند روش برای رسیدن به ایده خلاقانه در جهت موفقیت در استارت آپ اشاره می کنیم:

 

• به مهارت ها و تخصص های خود دقیق تر فکر کنید.

ایده های خلاقانه ممکن است کاملا در اطراف شما باشد و قبلا نشان داده باشید که در آن حوزه ها موفق بوده اید. به عنوان مثال اگر قبلا بارها از کودکان دیگران نگهداری کرده اید، کارهای خیاطی اطرافیان را انجام داده اید، عکاسی کرده اید، داستان نوشته اید همه این موارد می تواند ایده های خلاقانه در اختیار شما قرار دهد تا با تمرکز بیشتر کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

 

• به کارهایی فکر کنید که دیگران به شما می سپارند تا مشکلی از آنها را حل کنید.

به عنوان مثال، دوستان شما برای حل مشکلات نرم افزاری خود به شما مراجعه می کنند و شما را حلال آن مشکل می دانند. همین مساله می تواند ایده های جالب در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید با تکیه به امکانات و داشته های خود استارت آپ مخصوص خود را داشته باشید.

 

• اگر قبلا با انجام پروژه های کوچکی و اجرای ایده کار برای دیگران توانسته اید به درآمد برسید شاید ایده جالب استارت آپ شما در همان نهفته باشد.

به عنوان مثال، اگر قبلا اطرافیان در قبال خدمات خاصی به شما سفارش داده اند و از این طریق توانسته اید کسب درآمد داشته باشید آن خدمات را جدی تر بگیرید و به دنبال ارائه خدمات در آن حوزه در قالب ایده جدید باشید.

 

• به علایق خود توجه بیشتری داشته باشید چه بسا ایده کار شما در همان علایق شما باشد.

معمولا افراد برای علایق وقت بیشتری صرف می کنند و این صرف زمان را با میل و اشتیاق بیشتری انجام می دهند. پس علاقه شما می تواند به شما ایده های خلاقانه زیادی بدهد که با تمرکز بر آن بتوانید استارتاپ موفقی داشته باشید.
مثلا اگر شما علاقه مند به اتومبیل هستید و در روز اطلاعات بسیاری پیرامون آن مطالعه می کنید همین می تواند نقطه شروع شما باشد و ایده های جالب بسیاری در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید استارت آپ خود را راه اندازی کرده و کسب درآمد کنید.

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d9%84%d8%a8/

چگونه راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی، استارتاپ هم می تواند باشد؟

 

راه اندازی استارت آپ با کسب و کار اینترنتی

امروزه با رواج استفاده مردم از اینترنت، بسیاری از استارت آپ ها با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به وجود می آیند و توانسته اند از مزایا و امکانات اینترنت در جهت کاهش هزینه ها و افزایش درآمد و سرعت در ارائه کالا یا خدمت استفاده کنند.
در این مقاله با این مورد بیشتر آشنا می شویم که چگونه کسب و کار های اینترنتی، می توانند استارت آپ را راه اندازی وتوسعه دهند و به مزایای کسب و کار های اینترنتی به خصوص کسب و کار اینترنتی رایگان می پردازیم. و به این مطلب اشاره می کنیم برای بهره مندی از این مزایا، باید برای آموزش کسب و کار اینترنتی وقت گذاشت تا بتوان استارت آپ موفقی راه اندازی و توسعه داد.

کسب و کار آنلاین

مزایای کسب و کار های اینترنتی برای استارت آپ ها

– کاهش هزینه ها

راه اندازی کسب و کار اینترنتی، هم به نفع دارنده استارت آپ است و هم به نفع مشتری؛ زیرا هر دو با حداقل هزینه ها می توانند به مقصود خود برسند.
اولی می تواند با راه اندازی کسب و کار اینترنتی کسب درآمد داشته باشد و دومی هم می تواند با کمترین هزینه، به خدمت یا کالای مورد نظر خود دست یابد.
برای نمونه مثالی از کسب و کار اینترنتی رایگان می زنیم. بسیاری از مردم این روزها به دنبال کسب اطلاعات و دانش هستند و یا دنبال فروش کالا یا خدمت خود. بستر رایگان اینترنت، فضایی را فراهم کرده است که هر دو بتوانند در اسرع وقت به آنچه می خواهند دست یابند از سوی دیگر کمترین هزینه ممکن را متقبل شوند.
از طریق کسب و کار اینترنتی رایگان، افراد کالا یا خدمت خود را عرصه و افراد دیگری آن را خریداری می کنند. وب سایت های مختلف، که با کمترین هزینه و شاید رایگان بتوان به آن ها دسترسی یافت نمونه هایی از کسب و کار اینترنتی رایگان محسوب می شوند.


منبع:

راه اندازی استارت آپ چقدر در گرو سایت است؟

 تجریه پیدایش می گوید راه اندازی یک کسب و کار، همیشه هیجان انگیز و در عین حال پر از چالش است. مخصوصا اگر به دنبال پرورش یک ایده نو باشید. یکی از مهم ترین فاکتورهای موفقیت در این راه، معرفی جامع و درست کسب و کارتان است که امروزه بخش وسیعی از آن بر عهده سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی می باشد. در میان تمامی مشاغل، نقش معرفی کار در استارت آپ ها، به دلیل نو بودن، بسیار پررنگ تر بوده و می تواند عنصر تعیین کننده ای در موفقیت کار باشد. در واقع میتوان گفت که، استارت آپ ها به دلیل ماهیت جدیدترشان نیاز به تبلیغ و دیده شدن بیشتری در مقایسه با سایر مشاغل دارند.

متاسفانه، از آنجا که بسیاری از کمپانی ها بدون توجه به اهمیت این موضوع هزینه کافی به ویترین ارائه دهنده ی خدمات خود اختصاص نمی دهند، این بخش از کار، در بسیاری از پروژهها نادیده گرفته میشود که این امر به تنهایی می تواند موجب عدم موفقیت آنان شود.

 

چرا سایت ها برای استارتاپ ها اهمیت بیشتری دارند؟

حال این پرسش مطرح می شود که از بین راه های مختلف تبلیغ و معرفی خدمات، چرا سایت ها اهمیت بیشتری دارند؟ برای پاسخ به این سوال کافی است بدانید که از هر ۲.۴۲ میلیارد نفری که روزانه در اینترنت وقت می گذرانند چیزی نزدیک به ۲.۱۸ میلیارد نفر به دنبال خرید محصولات مورد نیاز خود به صورت آنلاین هستند! از طرف دیگر، استفاده از سایت ها و شبکه های اجتماعی هزینه چندانی در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی ندارد. پس میتوان گفت که سایتها میتوانند با کمترین هزینه بیشترین نگاه ها را به سمت شما جلب کنند!


منبع:

هر کسب و کار خانگی را نمی توان استارتاپ در نظر گرفت

 مهم اصل یک استارتاپ مقیاس پذیر بودن و تکرار پذیر بودن آن است. بسیاری از کسب و کار ها هستند با اینکه ایده نو  و خلاقیت دارند اما استارتاپ درنظر گرفته نمی شوند. کسب و کاری را می توان استارتاپ در نظر گرفت که بتواند مشتری بیشتری را با  تکرار درآمدزایی  از مشتری ها با وجود یک مدل کسب و کار یکسان جذب کند که به این ویژگی تکرار پذیری می گویند. درمورد مقیاس پذیری نیز می توان گفت افرایش خدمات و سرویس دهی به مشتری بدون افزایش هزینه ها و… . این دو ویژگی باید در مدل کسب و کاری یک استارتاپ باشند تا بتوان آن کسب و کار را استارتاپ خطاب کرد.

ایده استارتاپ

نمونه هایی از کسب و کار اینترنتی در منزل

زن خانه داری که به فروش دست سازه های خود می پردازد می تواند یک نوع کار در منزل اینترنتی به وجود آورد و محصولات و کالاهای خود را به بازار هدف و کسانی که علاقه مند این دست سازه ها هستند عرضه کند و با فروش آنها در وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی کسب درآمد از اینترنت و مهارتی که دارد داشته باشد.
هنرمندی که نقاشی می کشد یا تصویرگری کتاب می کند، آشپزی که می تواند غذاهای جدید درست کند تا مربی کودکی که می تواند کودکان را سرگرم کند و به آنها آموزش دهد همه به نوعی می توانند کار در منزل اینترنتی داشته باشند.

 

ملزومات کار در منزل اینترنتی

لازمه داشتن کار در منزل اینترنتی داشتن یک مهارت، تخصص، هنر و … همچنین آشنایی با نحوه کسب درآمد از اینترنت و آشنایی با بسترهایی است که از آن طریق بتوان حاصل مهارت، تخصص و یا هنر خود را به فروش رساند. دراین صورت است که یک کسب و کار اینترنتی در منزل شکل می گیرد.
حتی بخش جذابی که این روزها توجه استارت آپ ها را هم به خود جلب کرده است حوزه آموزش است. بسیاری از استارت آپ ها بر این نکته استوار شده اند که بتوانند مهارت، تخصص و یا هنر خاصی را به صورت بسته های آموزشی، یا آموزش های به صورت زنده از طریق امکانات فراهم شده توسط اینترنت به دیگران آموزش دهند و از این طریق کسب درآمد اینترنتی داشته باشند.

کار خانگی

نکات مهم در راه اندازی و مدیریت کار در منزل اینترنتی

همه این فعالیت ها و خدمات می تواند به صورت کار در منزل اینترنتی در نظر گرفته شود. مهم آن است که هم مهارت فروش محصول و خدمات در فرد وجود داشته باشد و هم بستر مناسب را برای ارائه و عرضه محصول نهایی خود انتخاب کرده و با نحوه تعامل با آن بستر آشنایی داشته باشد.
همچنین کار در منزل اینترنتی نیاز به صبر و بردباری دارد و به نوعی کاری بیست و چهار ساعته است و بسیاری از مشتریان توقعی که از کسب و کار سنتی دارند از کسب و کار اینترنتی در منزل ندارند و انتظار می رود صاحب کسب و کار اینترنتی در منزل به صورت شبانه روزی و در هر ساعتی که مشتری تمایل داشته باشد در اختیار وی باشد و بتواند پاسخگوی نیازهای مشتری باشد. بنابراین نکات مهمی در کار در منزل اینترنتی هست که استارت آپ های علاقه مند به این نوع کسب درآمد از اینترنت باید آن ها را مدنظر قرار دهند و حتما به نکات ظریف این مساله دقت کافی مبذول دارند.

 

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد